NartenTinekeNoordwaarts.reismee.nl

Een eerste berichtje

Een eerste berichtje van ons op weg naar het noorden. De eerste dag hadden we een korte tussenstop in Burgum Friesland en maakten een prachtige dagtocht met de boot van Co en Riet over de Friese wateren. Inmiddels zijn we in Noord Denemarken in Niva waar we vanavond de WKfinale gaan kijken. Morgen volgt de oversteek van Helsingor naar Helsingborg (Zweden). Ook hier is de temperatuur rond de 30 graden, dus niet teveel doen op een dag. Rob en Marika: we kregen op tijd jullie tips dus die zijn mee.

T.Will & O.Phil

Leuk jully weer tevolgen met een nieuw aventuur en enjoy live as long as you can.
groetjes

Bernadette en Gerrit

Geweldig om nu ook jullie reis te volgen. Heel veel plezier en geniet van al het moois en van elkaar!

Laura

Daar gaan jullie weer! Heel veel plezier en geniet wederom! Vergeet Stockholm niet: erg leuke stad!
Groetjes!

Ton/Clara

Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen.
Zo komen er voor ons ook weer wat herinneringen terug, omdat wij ook al eens in Zweden geweest zijn.
Geniet maar van alles want Zweden is erg mooi

Groetjes Ton/Clara

Marietta

Hoi,
Is het bij jullie in Zweden ook zo warm? Hier nog steeds boven de 30 graden. En wij maar werken. We zijn aan de laatste loodjes bezig. Morgen musical groep 8
Ons hondje Judy is gestorven, helaas. We zijn hier erg verdrietig over.
Mail je nog uitgebreid!
Liefs, Marietta

Marika

Hoi Nart en Tineke,

Een beetje aan de late kant. Tineke nog van harte gefeliciteerd. Zo te zien hebben jullie een goede keus gemaakt. Heerlijk relaxt in een mooie natuur. Het is natturlijk wel mazzel dat je op van die mooie plekjes je camper neer mag zetten. Te gek. Heel veel plezier met jullie reis verder.

Groetjes,

Rob een Marika